Längtar efter kameran

Det blev tydligen ingen blogg igår. Hur kunde jag missa det? Kanske för att jag direkt efter maten igår slocknade i soffan. Missade hela filmen som vi skulle se. Sen gick jag in och la mig istället. Blev fler timmar än jag brukar sova på söndagarna innan jobbet men jag behövde verkligen de där timmarna.

Känns som dagarna går så fort utan att man hinner göra någonting. Alltså, går tiden sådär snabbt eller är det jag som är seg och slö? Hinner inte med någonting. Kanske måste bli mer effektiv. Men jag måste ha minst en timma där jag inte gör någonting annars känns det som jag stressar igenom min dag.

Fick en riktigt bra lön denna månaden. Skönt det, då kan jag spara en hel del till kameran jag ska köpa. Så får jag en bra lön nästa månad med så köper jag kameran då. Kommer förresten inte ens ut i affären förän tidigast i mitten av mars. Sen blir det ju till att köpa lite objektiv till med. Ojoj, vad pengar jag kommer lägga på det, men oj vad roligt jag kommer ha. Titta själva!

Längtar tills på torsdag. Jag hoppas de flesta frågetecknen suddas ut då. Och jag hoppas det blir av, jag kommer bli väldigt deppig annars.

Kommentarer
Postat av: Annie

Ville bara säga att nu finns en jätte intressant intervju om Maja som blev mamma som 13åring på min blogg. Vi satt i en timme och pratade. Det är jätte intressant! Kolla in vettja? :)

2008-02-26 @ 00:04:52
URL: http://aaaannie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0