Ledsen och orolig

Sovit en stund nu. Har oxå försökt reda ut en del saker. Får se hur det går. Vågar inte lita på någonting längre känns det som. Allt för det man har i bagaget sen innan.

Måste försöka göra något med mitt liv. Måste försöka få lite liv i mitt liv. Håller på o kvävas känns det som. Jag är inte samma gamla glada jag som jag var för några år sedan. För mycket oro i mitt liv just nu.

Ska ner o busa med Lucas o Aco lite. Dom ger mig hopp. Haha, det där var ju nästan lustigt sagt med tanke på att kaniner är väldigt glada i att hoppa. Sen blir det väl mat om en stund. Blir även efterrätt idag. Najs som tusan.

Ha en himlans skön fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0