Linedance hela natten

Har suttit o kollat på linedance videor hela natten nu. Kan inte sluta. Vill kunna så mycket. Hade jag haft ett rum till i lägenheten som stått tom hade jag nog gjort om det till dansstudio så roligt tycker jag att det är. Och nu när man sett en hel del så känner jag att dom danserna jag kan känns så fyrkantiga på något sätt. Det är 1-2-3-4...räkna räkna. O jag tycker det va oerhört tråkigt o spela när jag var med i orkestrarna med. Så jag ser med spänning fram emot fortsättningen för det kommer passa mig mycket bättre.

Senaste problemet jag satt o funderade på var om man skulle lära sig några extra danser tills vi ska till Tibro. Har kollat lite på listan. Fanns en som heter cowboys twist. Men...den gillade jag inte alls. Istället har jag hittat en annan twist som jag bara älskar. Men...nu till problemet. Jag kan ju inte lära mig den andra o stå där helt själv i ett hörn och köra min variant eller. Men den är bra mycket roligare. Och inte alls svår att lära sig...tror jag...haha! Nädå, det ska inte vara något problem tror jag.

Hittat flera andra danser som jag såååå gärna vill lära mig oxå. Får la försöka hitta lite beskrivningar för det blir nog svårt att lära sig allt det med alla svängar och så via datorn. Måste fixa utrymme för dansgolv här i lägenheten med. Ångrar så att jag inte hoppade på den andra linedancekursen med...latinamerikansk linedance...verkade vara lite annorlunda, och kul!! Tänk att dansa 2ggr i veckan....vad lycklig jag hade blivit!

Nä, nu tillbaka till youtube och mer linedance.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Det är inte alls svårt att lägga in en youtube. Du går in på den låten du vill ha på youtube. Till höger kommer det då en kod som heter embedded. Den kopierar du. Sedan går du till ditt inlägg. Där finns en liten ruta som heter html, jämte rutan där du laddar upp bilder. Klicka på html. Då kommer det upp en ruta där det är tomt, om inte du skrivit text förstås. Klistra bara in koden du kopierat och sedan uppdatera längst ner till vänster. Då kommer du tillbaka till ditt inlägg och där syns nu en gul ruta. Det är din youtube men den syns bara om du förhandsgranskar.

Hoppas att du fattar min förklaring....hi hi hi, det är inte lätt att förklara så här...
:-)

2008-02-16 @ 08:51:45
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0