Magen står rätt ut!

Helt galet! Man kan ju tro att vi är knäppa på jobbet. Eftersom vi jobbar så bra och slår massa rekord får vi varje gång ett rekord är slaget mat. Denna gång var det hamburgare. Mitt i natten trycker vi i oss en massa. De flesta av oss åt en varje rast, alltså två totalt. Hur bra är det eller? Finns ju ingen kropp i hela världen som mår bra av det. Men det tänker man ju inte på då. Hmm, måste börja tänka. Tur att det inte är så ofta. Men vi slog ett rekord till idag så blir väl mat om ett tag igen.

Har fått veta att en vän till mig har fått hudcancer. Känns sådär. Han vet inte hur allvarligt det är än men jag hoppas verkligen att det är lindrigt. Jag blev helt chockad när jag fick veta det. Usch! Jaja...finns här om det är något i alla fall, det hoppas jag han vet.

Nu ska jag gå och sova några timmar. Förhoppningsvis inte allt för många idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0