Pannkakor i stora lass

Förstår inte varför jag har så svårt att somna efter jobbet. Funderar på om jag ska åka direkt och träna istället och sen hem o sova. Vad tror ni om det? Har hört någon som säger att det inte är bra att sova direkt efter man tränat. Träningen måste jag i vilket fall komma igång med. På något sätt...

Idag har vi ätit pannkakor. Stått och stekt pannkakor i över en timma. Guuud va tråkigt det är men åh vad gott det är med pannkakor. Någon gång då och då kan jag väl offra mig att stå där.

Har kollat på massa digitalkameror idag på nätet. Har även pratat med en bekant som kan väldigt mycket om ämnet. Han tycker jag ska köpa en viss kamera...kostar 11 000kr. Frågan är om jag verkligen ska köpa den när jag är helt grön. Eller så kanske jag ska göra det. Jag vet inte. Någon som kan detta som kan ge mig lite råd tack?! Blev riktigt sugen på att köpa en kamera och gå en fotokurs nu faktiskt. Kanske har tid med det nu när jag kommer va ensam så mycket.

Ska slötitta lite på globengalan eller vad det nu hette...friidrott iaf. Sen blir det sängen en timma innan jobbet. Kl 07 imorgon är det helg. Hääärligt!


Kommentarer
Postat av: Ida

En digitalkamera för 11000 när man är nybörjare låter ju helt galet!

2008-02-22 @ 00:14:45
URL: http://ididoodi.blogg.se
Postat av: Anonym

11 000 låter som mycket när man är nybörjare. Mina föräldrar har köpt en väldigt bra kamera tycker jag. De hade en gammal systemkamera men man kan kalla dem nybörjare. De har en Nikon D80 eller om det var en D40X. Men det blir ju dyrt om man ska köpa till objektiven så klart. Men man köper inte allt på en gång. Foto är jättekul! :-)

Du, har du lust att träna på volvogymmet? Det skulle vi kunna göra några gånger i veckan, efter jobbet.
skickar lite kramar. hoppas inte hela helgen blir förstörd för dig

2008-02-22 @ 20:05:52
URL: http://lindalake-wallberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0