Redan tisdag

Blev inget inlägg här igår. Sov helt enkelt igenom hela dan. Och då menar jag verkligen HELA. Är just nu inne i en period av pyskisk stress och oro som gör att jag inte fungerar normalt. Hoppas bara det släpper snart för detta är inget liv man vill leva.

Jobbet är som vanligt ungefär. Händer inte så mycket nytt. Man går dit och jobbar av sina timmar, sen går man hem. Men helt okej det.

Idag gick jag upp i tid i alla fall. Men är trött. Någonting är det som inte är som det ska, men vad? Har ändrat på mina matvanor. Äter i stort sett samma, men mindre och jag har koll på det. Kroppen kanske suktar efter träningen som jag inte kommit igång med än.

Har idag redan hunnit med att duscha och diska. Det är inte dåligt det. Nu ska jag bara fixa kaninburarna och laga maten innan mr S kommer hem. Sen blir det en lugn kväll framför tv:n utan att anstränga sig för mycket. Borde repetera lite danser tills på onsdag. Men brukar räcka med att man gör det i huvudet.

Ha en skön em och kväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0