Visa hänsyn!

Grattis! Jag fick 1,5dl mjölk idag. Det var vad som var kvar till mig. Dessutom säger sambon till mig "sluta tjata, du fick ju mjölk idag" Ja men tack ska du ha...du drack upp 13,5dl och du har mage o säga så till mig. Ska köpa varsitt mjölkpaket i fortsättningen. O fan om han tar ur mitt paket. Arghhh!!!!

Ska snart hoppa in i duschen och sen iväg. Dels till blomsteraffären så jag kan göra en liten blomma till Maria. Hon fyllde ju år i onsdags. Sen iväg till Maria o Martin för det är där Jocke ska få sin matlagningskurs. Jajjemän, Jocke ska laga mat åt oss alla idag. Vem hade trott att det skulle bli så...hihi...

Ska försöka få ur min irritation ur kroppen nu... Önskar er alla en underbar lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0