Aco

Här är hon då. Tjejen som tog mig med storm och som jag tittar på varenda gång jag varit inne i djuraffären. Konstigt att hon är kvar så himla gullig som hon är. Kanske var det meningen att jag skulle ta med henne hem. Vilket jag ju gjorde med.

Pratade lite med karln och han gick med på att skaffa en kanin till. Förhoppningsvis kommer Lucas och Aco gå väldigt bra ihop och finnas till hands för varandra. Någon att busa och gosa med. En kompis i alla lägen helt enkelt. Men får inte släppa ihop dom förräns om några månader då Aco´s rygg är lite starkare. Just nu ska vi försöka få henne tam så det kommer väl ta sin lilla tid med.

Nu ser man verkligen hur Lucas har utvecklats och att vi faktiskt har lyckats med han.
Nu blir det ännu krångligare att åka någonstans om man ska vara borta mer än ett dygn...men det är det värt! Folk får la komma till oss då!

Någon som ser likheten >_<

  

Här är dom båda två >_<

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0