Äntligen igång igen!

JAAA, så var linedancen igång igen. Så himla skönt. Det är så roligt så man vill aldrig gå därifrån. Vår danslärare Lena, vilken klippa hon är. Hon är superduktig på att lära ut och hennes positiva energi gör att man alltid går därifrån med ett leende vilket humör man än var på när man kom dit. Hon är verkligen guld värd! Ni har kanske sett reklamen om medborgaskolans lärare. Det stämmer verkligen till 100% på Lena.

Har fått en hel del saker gjorda här idag. På två timmar diskade jag, rengjorde båda kaninburarna och stekte en himla massa pannkakor. Sen var det dax att gå iväg till dansen. På tal om dans så någonting jag verkligen skulle vilja lära mig, det är jive. Det verkar så himla roligt. Jobbigt men roligt! Så kul att titta på oxå.

Har skaffat mig en bilddagbok. Kanske mest för karlns familj nere i Malmö så dom kan kolla lite vad som händer. Men är så klart till för alla. Adressen är http://happyfamily.bilddagboken.se/ Gå in och titta och kommentera. Ska försöka fixa sidan så fort så möjligt.

Nu ska jag kolla lite på tv, sen vila en timma och sen är det dax att åka till jobbet igen. Ha en fin kväll och morgondag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0