Galen måndag

Måste bara säga att gårdagen var en mycket skum dag. Den hade inte behövt bli så skum, det fixade jag till helt själv. Hur då undrar du?! Jo, istället för att efter jobbet åka hem och sova som vanligt så åkte jag hem, packade lite granna, gjorde några mackor och åkte med sonny i lastbilen istället. Sen ville jag ju inte gå o lägga mig utan jag ville ju vara vaken och se vad som hände. Det var dessutom ett riktigt soligt väder stundtals. Men efter 11 någon gång fick jag se mig besegrad. Jag somnade i stolen och efter att ha sovit sådär någon timma hade jag så ont i ryggen att jag gick o la mig i sängen bak i hytten. Sen sov jag där tills 16 eller nåt. Skönt var det i alla fall. Det är något speciellt med att sova i lastbil. Man sover så himla gott.

Vi var väl hemma vid 18 eller nåt sånt, kanske lite innan. Vi gjorde lite mat, kokkorv och hemmalagat potatismos. Jag fixade båda kaninburarna oxå. Sen skulle vi kolla på navy cis. Ett program jag tycker väldigt mycket om. Såg början iaf. Sen sov jag. Sonny väckte mig vid 22 och undrade om jag skulle följa med in och lägga mig i sängen. Flyttade mig själv på något sätt från soffan, via toaletten till sängen. Väl där tog det nog inte många minuter innan jag sov igen. Kommer inte ens ihåg om vi pratade eller nåt men jag somnade förmodligen innan vi hann säga nåt. Sen sov jag fram till 00 då det var dax för jobb igen. Kom dock ihåg att jag drömde om våra två kaniner. Haha...

Ja herregud. Det var så mina dagar såg ut innan jul. Sov hela kvällarna och var superosocial. Så jag hoppas jag kan fortsätta sova ordentligt på dagarna och vara pigg på kvällarna som efter nyår för det ger så himla mycket mer. Hoppas hoppas att min galenskap inte förstörde hela min sömnrytm.

Nu ska jag iaf gå och lägga mig och försöka sova, helst till 15 men det får vi se. Ha en bra dag alla ni där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0