Frissa o bål

Dagen har bara flugit iväg. Tycker det har varit en riktigt bra dag dessutom. Sov några timmar och sen upp för att hämta en kökssoffa som vi köpt. Direkt därifrån till Skara för att klippa mig. Blev samma frisyr men lite kortare. Skönt nu när det är sommar. Är så sjukt nöjd. Så glad att jag har Karin! Min bästa frisör ever!

Åkte därifrån till syrran, som bor bara någon km bort från frisören. Hon har ju flyttat in i en ny lgh och jag hälsade på lite. Riktigt snygg lgh måste jag säga. Hon är bra på inredning hon. Fick pannkakor med sylt och glass. Mums, va gott det var. Och så jordgubbssaft till det. Riktigt somrigt. Och gott! Pratade lite med henne men va sen tvungen att åka till Timmersdala och hjälpa karln att packa ur bilen. Fick dock en hel flaska med bål som hade blivit över. Dom skulle ha ikväll men det hade blivit lite för mycket så jag fick det. Åhh vad gott. Ska nog ta mig lite bål nu. Kommer jag somna gott sen. Haha!

Imorgon blir det upp och tvätta kl 07 och sen packa ALLT som inte är packat. Får bo där borta sen. Ska bli skönt att äntligen få komma dit bort även om vi kommer bo i ett kaos. Men ändå så mycket bättre.

Nä, bål var det =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0