Ledsen och irriterad

Känner mig inte alls på humör idag. Dels vet jag att jag har min 20-punkterslista jag måste avverka innan vi åker ikväll och uppe på det så är det jävulskt varmt och vinden står helt stilla. Klarar inte av det. Väger väl ett o annat kilo för mycket för att kunna njuta av det här vädret.

Sket i att plocka nåt igår kväll. Tänkte att karln kanske skulle fråga om jag behövde hjälp eller om vi skulle fixa nåt ihop. Men icke. Ska jag låta allt va så här när hans familj kommer? Att man knappt kan ta sig varken in eller ut i hallen? Att det ligger grejer överallt? Ska jag börja skriva listor åt han med? Hur som helst så blir jag ganska irriterad. Och det känner jag att jag är fortfarande. Vill inte alls åka på semester idag. Vill ingenting...

Trodde pappa skulle komma kl 7, eller iaf vid 8. Nu är kl snart 9 och han har fortfarande inte kommit. Det är nästan så jag blir lite orolig. Ingenting som har hänt han väl? Han är ju trots allt över 60 nu. Jaja, han kommer väl. Men skulle va lättare att beta av min lista om jag slapp oroa mig.

Nä, ta tag i listan igen va det ja. Köket är nästan klart nu. Bara de där småpillet med sakerna man aldrig vet vart man ska ha någonstans. DET är det värsta. Samma sak i källaren...

Sökte på organisera på goolge och fick bla fram denna bild. Tyckte den va så söt att den får vara med...

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej!

Jag har en ny bloggdesign tävling i min blogg, om du skulle vilja var med! :)



Ha en bra dag! :D

2008-07-27 @ 11:49:52
URL: http://marinaberglund.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Hallå där, var är du?

;-)

2008-08-02 @ 20:06:05
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0