Mår inte riktigt som man ska

Sover kass som bara den. Trodde det skulle lösa sig nu men är tydligen lite för stressad över allt packande och flyttande. Men har aldrig en lugn stund utan pressen över att man borde packat lite mer eller kört ett lass till hänger hela tiden över mig. Så jag hoppas vi kommer vara effektiva i helgen och att det mesta blir gjort då för detta orkar jag inte med så länge till. Jag pallar det helt enkelt inte. Mår inget bra alls just nu.

Har bara kört ett lass idag. Det som Sonny packade i bilen när jag sov. Packade upp lådorna när jag kom fram - det var bara köksgrejer -  och har ställt in allt på sin plats. Kommer ta bort en hel del då vi dels inte använder alla plastburkar o skit och dels så gillar jag inte när allt bara är intryckt. Detta kommer bli bra. Bara väldigt lite av köket kvar. Typ det som finns i lådorna.

Hoppas på att kunna köra lite av de stora grejerna i helgen så det börjar se tomt ut här. Sen blir det väl att börja bo där ute. Det är mycket mer fridfullt där. Satt ute på balkongen en lång stund förut och bara var. Tittade ut över ängen som är precis bakom husen. Det kommer bli hårt med lån och allt det närmsta året men det är klart värt det. Kommer trivas mycket bättre där ute, känner det direkt när man åker ut.

    
Dessa rum - sovrummet och vardagsrummet ska jag o pappa göra iordning v.30. Resten av huset får komma efter hand.

Kommentarer
Postat av: kussen!

Vilka stora härliga rum!

:-)

2008-07-12 @ 14:42:42
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0