Möbelflytt

Så har man vaknat igen. Skum jag är. Jag försöker aldrig somna om igen nu efter att jag har vaknat. Jag går bara upp. Men ibland skulle jag hellre vilja sova faktiskt. Ja detta kan jag ju fundera på i dödagar...haha

Idag ska vi köra de stora grejerna. Hoppas vädret håller. Just nu är det sol men tycker mig se ganska svarta och elaka moln. Får väl hyra en täckt kärra då. Bara grejerna blir flyttade på. Räknade just på hur många ggr vi kommer få gå upp och ner idag. Det blir nog ett 30-tal ggr. Men då ska allt vara med oxå. Härligt! Kan man bara fixa där borta sen resten av tiden. Allt som ska va i källaren kan man ju sälla iordning. Så är det klart tills de från skåne kommer upp helgen v.31. Men har denna och ev. nästa vecka på mig oxå.

Nu ska jag gå och ta ner lite gardinstänger och sånt där. Göra lite småplock helt enkelt. Kommer nog inte kunna blogga på ett tag nu. Vi har inte fått internet till huset än. Vet inte när det skulle bli inkopplat. Men telefonen är klar. Världens roligaste telenr om jag får säga det själv :)

                                 

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Blir nog en blöt dag... här öser det ner. Mailar du över de där bliderna när du har internetkontakt ige? Höres och synes. Kram

2008-07-13 @ 09:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0