Packa och åter packa

Så sitter man här och försöker flyttpacka så gott det går. Kan ju inte påstå att det är vidare roligt och det ser mer stökigt ut nu än innan jag började. Ska försöka att rensa ut en hel del. Massa småplock o sånt som man fått när man var mindre som man inte haft hjärta att slänga. Men jag vet inte ja, nu får det nog tusan åka. Kommer aldrig någonsin plocka fram det igen så varför ha kvar det? Det klart att vissa saker som man fortfarande har ett minne till får väl stanna, men resten åker. Jag har bestämt mig nu. Ska även packa ner mycket som vi aldrig använder. Det kan stå i förrådet istället för att stå framme o stjäla massa plats. Men det blir ett jobb när man kommer dit bort, tänker inte sortera grejerna här. Det har vi inte tid med.

Nu ska jag ta en liten paus i packandet för att gå ner i tvättstugan och hämta upp lite tvätt. Snart har vi egen tvättstuga. Riktigt skönt!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Wow, snabba ryck med flytt märker jag.... Vad härligt att hinna flytta nu och få njuta av sommaren i det nya...

kramiz

2008-07-06 @ 07:57:39
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0