Satans effektiv dag

Vilken dag det har varit hittils. Gick upp vid 6, duschade och satte mig i bilen mot Skövde för att tvätta. Vår maskin här är ju paj så fick åka till lägenheten. Tvättade o medans det hängde o torkade var jag och fixade brevet till com hem, var på systemet och på ica. Sen hämtade jag tvätten och så hem igen. Vid 12 var jag hemma.

Nu har jag ätit lite lunch och så suttit och knappat in alla räkningar i excel. Mycket är det nu när man skaffat hus, men vi ligger inte utanför budget iaf vilket glädjer mig. Dessutom har jag i denna budget räknat in matkostnader, plus att jag börjat med att vi ska spara 1000kr var. Så jag är nöjd! Ska dessutom lägga undan samma belopp till driftskostnader varje månad så man inte får en chock i vinter. Fan, mig är det ordning på. Iaf när det gäller ekonomi. Där har inget nåt att klaga på.

Nu ska vi ev iväg och köpa batteri till min dosa till internet. Annars blir det plocka och packa hela kvällen. Imorgon kväll åker vi till Rättvik. Vete tusan hur det ska gå med bloggen då. Förmodligen blir den ganska tyst då. *tråk*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0