Utvilad!! När hände det senast?

Gud va härligt! I natt har jag sovit 10 timmar. Det är mer än dubbelt vad jag sovit de senaste två veckorna. Gick o la mig med gubben vid 8 igår. Kollade på tv en timma och somnade vid 9. Sen hade jag satt klockan på 7 nu för jag skulle  upp och tvätta. Vaknade vid 5 och trodde inte jag skulle kunna somna om efter det men det var ju inga problem. Härligt! Jag känner mig utvilad och har massor med energi för att ta tag i en ny dag. Är det såhär det ska kännas? Haha...

Nu blir det tvätt och packa resten av förmiddagen, sen får vi se om jag o pappa kör ett lass innan karln kommer hem eller om vi väntar tills han kommer vid 4. Packas ska det i alla fall. Fick 12 lådor av pappa igår så nu har jag lite att packa igen. Bra de! Funderar däremot hur jag ska stå ut i värmen för redan nu är det kokhett i lgh. Tycker synd om kaninerna, dom måste verkligen plågas i detta väder. Får försöka bygga en bur så fort så möjligt så jag kan ta med dom ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0