Får inget gjort

Har inte hänt så mycket idag. Kunde ha hänt massor men men. Vaknade och ville åka ut till kolonin. Men eftersom karln skulle iväg och han inte tyckte han hade tid så blev det inget. Jag åkte inte heller. Hade annars planerat att åka dit ut idag för att iaf få lite gjort. Men han tycker vi kan åka dit fre-lör istället. Och lördag lär han ju inte kunna hjälpa till för då jobbar han ju. Jaja...

Åkte iväg och handlade lite iaf. Blev en tur till biltema där jag köpte en sån där...ja vad heter dom...har gått på tv-shop. Ska iaf använda den till att göra mina smoothies i så jag slipper hålla på med stavmixern. Vilket annars är väldigt smidigt, men det skvätter så. Blev även en vattendunk till kolonin, fodral till cd-skivor och krokar som man hänger över dörren.

Hämtade andra tvillingboxen vi ska ha i sovrummet och karln har installerat den så nu kan man ligga där o kolla. Får dock in alla kanaler just nu. Hehe... Även tv1000 och massa andra som jag inte ska få in. Undra hur länge det går...såg en jättebra film där iaf idag. En riktigt romantisk komedi.

Vill ha godis, godis, godis..men nej, jag ska stå emot. Tur jag inte har något här hemma...

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Ha, det är bäst att inte ha något hemma. Jag är värdelös på att ha gott-i-gott-gott hemma. Jag kan inte låta det vara...

:-)

2008-06-05 @ 08:58:48
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0