Grattis mormor

Idag har det inte hänt så jättemycket. Gick inte upp förän vid kl 15, var sååå trött. Mamma ringde vid den vevan och undrade när jag hade tänkt åka till mormor. Mormor fyller nämligen 71 år idag, GRATTIS MORMOR! Vi bestämde att jag skulle hämta henne på jobbet o så åkte vi dit sen. Roligare om man är fler.

Jag som varit ganska duktig denna veckan iaf med sallad o grejer till middag åt idag både pizzabullar, 3 sorters kakor och rabarberpaj med vaniljsås. Förstår inte att man måste ta av allt. Jag är hopplös med det. Men gott var det iaf. Får hoppas man dansar bort en del imorgon i värmen.

Dessa vackra lyktor köpte jag för någon vecka sedan. Har dock inte kunnat lägga ut någon bild på dom tidigare då jag gav den höga på fot till Lena i 40-årspresent. Ville ge den till henne först. Jag tycker den är riktigt läcker. Fastnade för den på en gång. Sen har jag gått och tittat på den flera ggr utan att köpa den men nu slog jag till.



Blir jobb i natt med. Skulle varit lediga men när vi kom igår natt så överaskade chefen oss med beordrad övertid. Inget frivilligt alltså och det är bara att åka dit. Men förhoppningsvis slutar vi lite tidigare, och då hinner jag sova lite grann ändå. Annars blir det tajt med sömn tills imorgon.

Linedanceuppvisning imorgon. Så har ni möjlighet så kom till Havremagasinet i Karlsborg kl 14.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0