Svåra beslut

Usch vad detta är  hemskt. Vakna och må så himla illa. Vet inte om jag är hungrig eller vad det är men klarar inte av att äta just nu. Funderar på att försöka dricka ett glas mjölk som aptitretare. Försökte ställa mig o plocka in i diskmaskinen, det som går att köra där och diska resten men min kropp är lite vek idag. Nä, vatten ska jag dricka. Gud vad sugen jag blev på vatten.

Sonny har hittat ett radhus som han är intresserad av. Låter inte helt fel, men vi har ju lite lån och sånt sen innan så jag är rädd att vi inte kommer klara av det. Hur fixar folk av att ha lån på hus, bil, kanske båt eller husvagn och gud vet vad. Jag fattar det inte. Men med en stramare budget och mindre svinn av pengar så skulle väl vi klara det oxå. Det som är lite dumt är ju att man har en hyra på ungefär vad vi har idag, plus lånet och el och allt vad det nu kan vara. Men så är ju radhuset på 180kvm, så dom inrett källaren med. Så dubbelt så stort mot vad det skulle vara annars. Det är både lockande och skrämmande. Jag är så himla rädd för att hamna i ekonomisk kris. Ja jag vet inte. Blir snurrig i huvudet av allt. Hur blir det isf med kolonin? Kan ju inte åka 3 mil enkel resa varje dag för att fixa där. Många frågetecken är det...

Ska försöka pallra mig upp på mina vingliga bambiben igen. Känner att det börjar snurra uppe i knoppen oxå. Får iaf göra det bästa av situationen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0