Åt rätt håll med både mage och Sally

Nu vet jag var det var igår som gjorde att magen ballade ur igen. Lök! Jag fullkomligen älskar lök men var kanske inte så smart att äta det när magen är så känslig. Så idag blir det inget annat än nyponsoppa tror jag. Då vet jag att jag kommer må bra.

Dansen ja. Jag har lärt mig allt utom de 3 sista 8:orna. Får se om jag kan klura ut dom med eller om jag ska känna mig nöjd som det är. Har lyckats klura ut snurrarna nu, taktmässigt iaf. Tekniken ser väl ut som hej kom och hjälp mig men det får Lena ta tag i ikväll. Hon sa att hon kanske kunde köra  igenom den *hoppas*

Nu blir det nyponsoppa och sitta o glo på dansbeskrivningen. Kanske kan man klura ut något mer...

Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Håller ju med dig!

Men det jag kanske reagerar mest på är att dom kanske inte alltid läser det inlägget som dom kommenterar i och att det kan bli väldigt fel...

2008-03-12 @ 10:40:23
URL: http://nickem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0