Dansat igen

Så har man varit och dansat igen. Tror onsdagar är min favoritdag. Tack vare lördagen har man kommit några fler lite närmare med. Känns ändå skönt. Och jag har varit på så bra humör idag. Sovit en timma extra idag och det räckte tydligen. Fixat lite här hemma och lyssnat på musik. Då blir man hög! Haha!

Hade tappat inspirationen lite för att lära in de andra danserna jag har här hemma (som jag gör utöver kursen, på egen hand) men nu har jag fått tillbaka den igen. Det har varit lite mycket ett tag men dansen gjorde susen. Kan väl erkänna att jag kan tycka att det blir lite tråkigt ibland eftersom jag hittills haft ganska lätt för mig. Men idag körde jag en alternativ dans till Runin och det blev riktigt snurrigt och svettigt. Men skoj! Enda sättet att utvecklas är genom utmaning!

Sista natten på jobbet i natt för den här veckan. Ska bli skönt att va ledig lite längre denna helgen. Sen nästa vecka ska jag försöka sätta en dans till. Men nu ska jag bara ta det lite lugnt innan jobbet.

Kommentarer
Postat av: diana o tara

läs vår blogg ;)

2008-03-19 @ 21:09:19
URL: http://malkysoltani.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0