Fixa o dona

Mår bra idag. Fick sova en timma till, så fem timmar idag plus att jag låg och drog mig en timma efter det så upp vid två idag. Tänk att en timma extra kan ge så mycket energi. Fick ett roligt melj idag med och har nu massor att se fram emot i sommar inom linedancen. Whiieee!

Har gått igenom dagens danser. Det var allt som krävdes. Himlans lätta var dom. Jag läser rubriken på beskrivningen så vet jag vad dom menar. Haha. Nästan för enkelt. Kanske är det därför hon ger mig lite extra att bita i. Men dom har jag inte kollat på än. Får göra det efter påsk. Det är mycket som händer nu.

Ska plocka iordning här idag. Imorgon blir det städning och på kvällen kommer Sonnys familj upp från Skåne. Fredag blir det 1-årskalas och sen kalas för mig o Per med påskmat. Sen ska vi umgås med Sonnys familj (mamma, mammas man, bror) och på söndag kommer hans pappa med sambo. Full rulle hela helgen med andra ord.

Nu ska jag plocka här så jag får det gjort innan dansen. Ska nog sätta på lite musik med, allt går så mycket lättare då :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej kolla in min nya blogg där jag ger lite träningstips med mera. Om inte du är intresserad kanske du kan tipsa någon annan som är det

2008-03-19 @ 21:02:13
URL: http://stips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0