Gott med middag

Har precis ätit. Ris, kyckling och bea-sås. Himlans gott faktiskt. Skönt att kunna börja äta lite vanlig mat nu igen. Har varit yr och mått illa största delen av dagen. Blev inte ett dugg bättre av att jag försökte träna snurrar...haha. Men vad gör man inte för att försöka fixa en dans till. Kan ju resten, bara det kvar.

Det jag skulle säga var att jag har en typ grill här som vi fick i julklapp på jobbet för nåt år sen. Har inte använt den alls - förräns förra veckan. Idag använde jag den igen. Den är super att göra kyckling i. Den har ett lock med så den steker på båda sidor samtidigt vilket gör att det blir klart snabbt. Idag tog det 11 min för kycklingen. Jag menar, det är ju ingenting. Perfekt när man har bråttom ju. Bara den är tinad ordentligt så. Smakar jättegott med. Inget fett eller någonting. Bara lite kryddor. Perfekt! Den kommer jag använda många gånger.

Snart dax för Let´s Dance igen. Gött. Idag ska jag väl kunna hålla mig vaken iaf. Men känner att tröttheten börjar smyga på. Imorgon blir det dans för hela slanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0