Happy birthday to me

I natt har jag verkligen sovit gott! Slocknade som väntat i soffan efter melodifestivalen. Såg väl en timma ungefär. Hade ändå lite svårt att somna för fötterna värkte bra. Väl i sängen har jag sovit som en stock. Vaknade strax innan 07.30 vilket är helt underbart. Fick frukost på sängen och en jättefin mp4-spelare i present. Happy birthday to me :)


 
Tänkte jag skulle sammanfatta gårdagen lite mer. Det var fantastiskt kul - om någon missat det...hehe. Vi hade otroligt kul ihop och vi som var där kom nog varandra lite närmare. Tycker ingen av oss i Lenas grupper hade svårt för att hoppa på andra danser och försöka lära oss. Dessutom var vi villiga att lära. Vi ville helt enkelt inte bara stå där, vi ville ju dansa! Och det var nog inte många danser som vi bara stod och hängde. Bra jobbat tjejer!
Nu hoppas jag på fler såna dagar. Det man kanske behöver bli bättre på är att lära sig vad för sorts musik det är och kunna veta vilken dans som passar till vilken låt. Men sånt är jag otroligt dålig på. Däremot har jag lätt för att veta vart man kan börja någonstans. Och det hade jag nytta av igår då jag fick sätta igång de andra några ggr.

     
Första bilden är när Lena lär oss valsen, andra när ett gäng dansar och den tredje är på Veronica, Teresia och Lena. Några mölltorpare är bakom med.

Idag blir det lugnt. Har ingen träningsvärk med det känns i både fötter och rygg att man hållt igång. Ska nog iväg och köpa en transportbur till Aco. Sonny ska ta kort till sitt nya körkort med så lite sånt blir det idag. Sen mat och bakelse innan han åker iväg och jobbar så resten av dagen får jag göra det bästa av. Inte så kul att vara ensam när man fyller år men men. Det får väl gå. Ska ju sova lite sen och så iväg och jobba senare ikväll så det är lugnt. Vann ju ett påskägg fyllt med godis igår på dansen så får mumsa lite på det kanske framför tv:n. Får prata med mina vänner på msn.

Nä, dax att göra sig iordning lite här och ut en sväng.

Kommentarer
Postat av: Hannah

allt bra med dig idag?

2008-03-16 @ 12:17:59
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Vivvi

GRATTIS SYRRAN

2008-03-16 @ 18:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0