Hungrig?

Jaha, någon som vill ha lite kycklingsallad? Kom inga damer. Så nu känns det jättekonstigt att gå till dansen. Men Lena får väl spelet om jag är hemma en vecka till. O egenltigen varför ska jag va hemma? Vet att det bara är jag som blir lite nere när jag verkligen sett fram emot något. Dom kommer väl nästa vecka då men då vete fasen om jag orkar engagera mig lika mycket.

Måste jobba med sånt här. Är för dålig på att skaka av mig saker som kanske egentligen inte har någon betydelse...

Kommentarer
Postat av: Hannah

ja, den filmen är underbar! :D så söta är dom :)

2008-03-05 @ 17:54:49
URL: http://hsomihg.blogg.se
Postat av: Lena Svensson

Hoppas det kändes lite bättre när du fått dansa lite ikväll. Mycket nu tösabiten! Du måste ta hand om dig. Kramiz

2008-03-05 @ 22:28:07
Postat av: Linda

Tro fan att det spelar roll tjejen! Jag hade blivit helt förkrossad om jag bjudit folk och ingen kommit! herregud vilken dålig stil, vuxna människor och allt...

2008-03-06 @ 00:02:25
URL: http://lindalake-wallberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0