Hur...

...ska jag göra?! Musikkåren i Töreboda har vårkonsert idag som jag sååå gärna skulle vilja se. Har ju själv varit med där innan jag började jobba på Volvo så jag känner dom ju. Saknar kåren något otroligt. Att få spela. Det är så himla roligt. Tyvärr går det inte ihop med allt annat just nu. Men om jag åker dit så kommer jag inte hinna sova något innan jobbet vilket kommer göra att jag kommer vara supertrött. Är redan nu trött. Och då ska jag jobba hela natten. Så hur prioriterar jag? Som det känns nu så skippar jag sömnen och åker på konserten. Vill så gärna! Det får väl gå som det går i natt helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Hoppas du haft en bra födelsdag Erika. Hipp hipp :) Jag har bild på min blogg om du vill se hur tulpanerna blev. Vi ses! Kramiz

2008-03-16 @ 21:23:38
URL: http://www.suttecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0