Jävla illamående

Jaha, vad ska man säga. Jävla skit! Det är värdelöst! Skulle varit på jobbet nu men nähä. Har mått bra hela dagen. Iofs inte ätit så mycket men mått bra iaf. Ända tills middagen. Kände mig ju bra så åt som vanligt. BIG MISSTAKE! Har ända sen dess mått skitilla och har ont i magen. Trodde det skulle hjälpa bara jag sov lite men så lätt gav tydligen inte min kropp upp. Hatar det!

Får mer ångest för varje dag jag är hemma. Så rädd att folk ska tro att jag är hemma bara för att. Det är inga positiva tongångar som går på jobbet när folk är borta. Och jag hade ju verkligen tänkt gå till jobbet idag. Skulle inte ätit någon middag. Skulle hållt mig till mina rån med ost på. Då hade allt varit bra. Känns som detta är mitt eget fel nu. Men kan verkligen inte jobba när jag mår såhär illa. Kan ju inte ens sova. Suck. Dom som är hemma var och varannan vecka kan väl få den här skiten när dom ändå är hemma. Inte vi som vill jobba och göra rätt för oss.

Har inte hunnit kolla nåt mer på dansen. Va ju o handlade o sen åt vi o sen var det ju kört. Har legat ända sen dess. Nu mår jag så illa att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hur långt efter kan man äta som vanligt då eller? Fattar ingenting. Jag brukar aldrig ha såna här problem med att komma tillbaka när jag varit sjuk.

Bilen är nästan klar nu. Han upptäckte att en drivknutsdamask va sönder med som måste bytas omedelbart innan hela drivknuten går åt pipan så han har lovat att göra det med. Snällt av han. Vet inte om det var nåt mer som inte var så brådskande men hoppas inte det. Bytt mer saker på denna än på Toyotan, och då är den ändå 4 år äldre. Iofs gått nästan lika långt.

Någon som har något tips på hur man blir av med illamående? Jag behöver det tipset nu...

Kommentarer
Postat av: Niklas Malmgren

Kika in första kommentaren i mitt inlägg i kontakt med mig. Så förstår du vad jag menar.... Läs inlägget också.

2008-03-12 @ 08:57:04
URL: http://nickem.blogg.se
Postat av: Linda

ja jag trodde du skulle vara på jobbet, men antog att du inte mådde tillräckligt bra ändå.
Jag är riktigt säker på att ingen tror att du är hemma bara för att. Vi vet vilken liten arbetsmyra du är. Det är ok med folk nu iaf, vi klarar oss :-)

Försök att äta något som är snällt mot magen. Den är förmodligen extra känslig just nu. te och skorpor är ju bra, men inte speciellt mättande. prova lite makaroner? bara så magen kommer igång och får arbeta med nåt

2008-03-12 @ 09:07:31
URL: http://lindalake-wallberg.blogspot.com/
Postat av: Erika

Linda: Jo jag hade tänkt komma igår. Mådde jättebra ända tills dess. Magen mår fortfarande dåligt så vet inte vad jag ska ta mig till. Är så frustrerad. Och ledsen.

2008-03-12 @ 11:05:15
URL: http://sjalvfortroende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0