Kalas x2

Så har vi kommit hem från mamma. Jag och Per hade slagit ihop vårt kalas för båda har fyllt år nu i mars. Blev en hel del folk, och en himla massa mat. Vi åt alla så vi höll på att storkna. Massa påskmat! Mums!

  

Efter maten blev det tårta som min kära syster hade gjort. Inte alla som har en syster som snart är utbildad kontitor. Allt hon gör smakar ljuvligt verkligen! Önskar ni kunde fått smaka på tårtan hon hade gjort idag för den va nog en bland de godaste jag ätit.



Jag fick ett singstar av familjen. Riktigt najs. Får jag öva lite för jag sjunger nog hellre än bra. Men men, skoj är det i alla fall. Jag önskade mig det så jag är himla nöjd! Kanske vi kan använda fårt PS2 som vi köpte :)

Innan på dagen var jag på 1-årskalas. Barnen är ju bara för söta. Två av mina bästa vänner har fått barn med bara ett halvårs mellanrum och nu börjar dom bli i den åldern då dom är så roliga. Födelsedagsbarnet fick klossar och det verkade  han väldigt nöjd med. Ville inte åka därifrån men var ju tvungen för att åka till mamma. Dessutom skulle jag hämta mormor innan oxå. Saknar dom redan dom små liven!

  

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

De är för härliga i den åldern!

:-)

2008-03-22 @ 09:39:00
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0