Melodifestivalen

Har nu kommit på att i och med dansen så kommer jag missa melodifestivalen. Iaf större delar av den. Visserligen kan det lika gärna bli så att vi är himla trötta efter x antal timmars dans att vi åker hem tidigare. Jag har ju egen bil så jag kan ju faktiskt åka hem precis när jag vill. Men ändå lite tråkigt. Får se till att köpa med lite lösgodis hem. Åh andra sidan vet jag inte om min mage pallar det. Så lika bra jag låter bli...haha

Fick en dans till av min danslärare. Ska försöka mig på den. Men det blir efter den här helgen. Sally sitter riktigt bra nu men valsen går det lite si och så med. Det är snurren det hänger på. Annars kan jag det andra. Inte fy skam ändå att ha lärt sig två danser på egen hand. Dessutom en nivå högre än där vi håller på och dansar nu. Men det är så kul så jag kan inte motstå!

Det här är dansen som jag fått....



Kommentarer
Postat av: Lena Svensson

Gör som jag - spela in melodifestivalen !!! :-))

2008-03-15 @ 11:30:10
URL: http://www.suttecity.se
Postat av: Tu Madre

Tack ;)

jag säger till när sammanställningen är publicerad :)

2008-03-15 @ 12:35:52
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0