Mycket på en gång

Frukosten gick väl sådär. Blev lite flingor och mjölk. Fick iaf behålla skiten men har fruktansvärt ont i bröstet istället. Tror det är magmunnen (eller vad heter den) som spökar. Ja alltid ska det vara något. Kan man inte bara få bli frisk o få må bra? Är det så mycket begärt. Aja, nog tjatat om det.

Calle har haft Volvon några dagar och har bytt länkarmsbussningar. Blev även en drivknutsdamask. Men som om det inte vore nog. Han hittade ju MASSA saker som behöver fixas. Fan, jag som trodde jag köpt en bra bil. Vill inte lägga ut mer pengar på bilen. Men det som behöver fixas är:
¤ Stötdämpare bak, dom är helt slut
¤ Bromsok, det vet jag dock inte om det var alla eller hur det såg ut
¤ Stryrleder, båda sidor
Jippi!! Åh suck... Måste allt komma på samma gång. Dessutom måste krängningsstagen bytas på Toyotan.

Måste bestämma oss idag om vilken tomt vi vill ha på kolonin. Visste precis i början, sen så har folk övertalat mig att ta den andra. Och nu börjar folk ändra sig så nu har jag ingen aning alls. Det bara snurrar. Jag och val...det går inte. Har megabeslutsångest...när det gäller allt! Dom är bra på olika sätt...

    
Denna är lättast att göra iorning i och med att den är plan. Tycker det är lite svårt att planera för att den är så fyrkantig. Dock mest sol här. Men oxå en himla massa blåst.

   
Denna är väl mer mysig. Svårare att göra iordning, men känns lättare att planera. Ligger mer skyddat, kanske lite mindre sol. Men skulle kunna göra denna trädgård ganska tuff med tanke på sluttningen. Denna är nog något större med, men skiljer inte så jättemycket.

Tänkte ju jag skulle visa dansen vi fick igår med. Jag tyckte den var väldigt lätt, men det beror ju bara på att jag hållt på och tragglat med Sally som egentligen ligger i snäppet över nybörjarklassen.



Kommentarer
Postat av: Malin

30 KILO?! människa du kommer ju försvinna då? :O :O jag ska till gymmet och sen till sångpedagogen :D du?

2008-03-13 @ 11:37:27
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Malin

nej det är sant =) avd har du för dig?

2008-03-13 @ 17:12:04
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0