Rejäl shoppingdag

Ja idag är det nog första, eller andra ggn på väldigt länge som jag unnar saker till mig själv. Första ggn köpte jag ju en hel del kläder. Jeans, två tunikor och två tröjor. Idag blev det en del med. Ett par jeans och ett par träningsskor. Skulle blivit en bh med men hittade ingen. Så får leta en annan dag. Den jag har nu är jättebra, men den köpte jag nere i Malmö. Trodde dom hade samma sortiment överallt men icke.

Vi var dessutom inne på game och kollade lite på begagnade spel till vår PS2. Ingen idé att köpa nya, dom är ju så ruskigt dyra. Det blev iaf fyra spel med hem. Det var ett erbjudande om köp 3 betala för två. Sen ett annat spel som vi kollat på innan. Totalt betalade vi iaf 350kr för fyra spel så det var billigt!

Blev Mc Donalds i stan med. Jag som varit så duktig och tränat. Men men, hade väl varit ännu värre om jag inte tränat. Härdanefter ska jag bara köpa nuggets. Det är minst kalorier i dom. Goda är dom med. Skrev upp vikt och mått runt midjan och höften idag så får vi se om det ger något resultat. Ja träningen alltså :)

Pratade med Lena igår.. Blir en del sen vi har varandra på msn. Hon tycker jag ska börja tävla inom linedancen. Läskigt! Men verkar himla skoj. Bara inte det roliga försvinner för all press. Vi får se. Man kan ju testa. Och då skulle jag ju verkligen få något att bita i. Kanske vore bra. Va visst några i Mölltorpsgänget som var lite sugna med.

Idag blir det Let´s Dance-finalen. Jippi! Åh vad roligt! Vi ska äta varma mackor till det. Mums! Blev lite godis med men inte alls så mycket som vi brukar köpa så det är gött. Det är ganska sjukt men så fort jag börjar träna tänker jag på ett helt annat sätt. Då har jag ändå bara tränat en enda gång.

Önskar Er en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: jonna

tack :)

2008-03-28 @ 20:31:38
URL: http://jonnalantz.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Härligt att du kommit igång med träning. Det kommer att gå bra, jag håller tummarna.
:-)

2008-03-28 @ 21:57:58
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0