Sally rockar okej nu

Håller på och sätter dansen nu. Har listat ut hur stegen ska va - kanske inte tekniskt korrekt - så nu ska jag bara memorera in i vilken ordning allt kommer i. Har satt halva dansen helt okej. Det är egentligen bara de sista 3 8:orna som jag har lite problem med att komma ihåg. Men så har jag inte hållt på mer än max 10 min heller. Den är ju ganska lång mot vad jag är van vid men väldigt rolig. Vi ska få en annan dans ikväll med men den tror jag att jag lär mig då. Har tillräckligt att tänka på nu.

Nä, träna träna... det är det enda som gäller :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

TAAACK för fyrverkerierna ;) Härligt att du trodde på oss från början, du kan få köpa vår första osthyvel om den blir producerad :D

gjort ngt kul idag?

2008-03-12 @ 14:15:50
URL: http://hsomihg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0