Sjukt nöjd!

Ja jag är verkligen sjukt nöjd med min nya design på bloggen. Jag fullkomligt älskar både färgen och blommorna. Jag har tackat Hanna förrut och jag gör det igen. Det är nämligen hon som fixat den åt mig. Så vill du med ha en snygg design och inte vet hur man gör så kontakta Hanna.

Det är konstigt men nu är jag inte alls speciellt trött. Va jättetrött första halvan på jobbet men sen så kom man igång och nu är jag uppe i varv. Ska ändå försöka komma isäng ganska så snart. Har ju dans och sånt ikväll och då vill jag ju vara pigg. Jag och fröken Svensson hade värsta djupa samtalet igår kväll. Skönt att kunna berätta för någon. Att  ha någon man kan prata med om allt.

Har 6 st danser jag måste lära mig. Vete sjutton hur det ska gå till men får väl ta en i taget. Ikväll ska vi lära oss Ridin´. Ska försöka lära mig den innan här hemma. Den är inte svår alls så det ska väl inte vara några problem.

Kommentarer
Postat av: malin

fin design! =)

2008-03-19 @ 07:53:11
URL: http://malinsandgren.blogg.se
Postat av: Linda

Jättefint :-)

2008-03-19 @ 16:19:24
URL: http://lindalake-wallberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0