Sömnbrist igen

Blev inte mycket sömn idag heller. 4,5 timmar för att vara exakt och det är alldeles för lite. Men det känns oxå. Känns som om någon trycker ihop mitt huvud och ögonen värker. Men kroppen vill bara inte sova mer. Inte kunde jag sova något igår kväll innan jobbet heller så ja.. Sömnbrist allan just nu.

Hon som ska fixa designen till min blogg heter Hanna och hon har fått fria händer. Det enda önskemål jag egentligen hade var att den skulle vara lila, eftersom jag älskar lila :)

Solen skiner ju faktiskt ute idag. Får se om man går utanför dörren eller inte idag. Känns inte så lockande om jag ska vara ärlig.

Hittade en låt på youtube som jag verkligen gillar. Den är från lilla melodifestivalen och den gör mig glad. Dans gör mig glad!




Har funnit en otroligt specill vän. Finns inga ord för vad jag känner för henne.  Vi är dessutom väldigt lika. Kan redan nu prata med henne om allt. Jag litar på henne på ett sätt jag inte gör med många. Ser fram emot att lära känna henne mer. Vi ska ju sjunga singstar...haha... Den känslan jag har när jag tänker på henne har jag bara med en enda vän till. En tjej från Gbg som jag tyvärr inte har träffat på väldigt länge. Mycket pga mig själv. Min rädsla för att gå ut och träffa människor.

Nu ska jag bara vara. Ta en huvudvärkstablett och ev gå ut en sväng. Ta vara på er! Jag är rädd om er alla!

Kommentarer
Postat av: TUMADRE

Jaa, jag gillar verkligen nya designen :D

2008-03-18 @ 16:52:13
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0