Underbar dag

Sov helt okej idag. 6 timmar i ett sträck och sen vaknade jag. Precis som det ska vara. Det kallar jag en perfekt sömn. Så vakna till att solen skiner utanför fönstret. Man drar upp rullgardinen och får direkt en dos solsken i ansiktet. Jadu, kan det vara mycket bättre?!

Karln kommer hem sent och åker och jobbar bara 5 timmar efter det. Kan ju aldrig vara smart men men. Har iaf lovat att maten ska vara klar när han kommer hem. Sen blir det väl att han stupar i säng direkt för att hinna få lite sömn.

Jag ska åka till gymmet idag. Det har jag lovat mig själv. Det känns bra. Jag har tagit ett beslut och jag gillar det. Äntligen får jag tummen ur. Men det är nåt med det där solskenet. Det ger en energi. Bra energi. Tack solen. Sluta aldrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0