Uppe med tuppen

Alltså, nu får ju folk skärpa sig. Hur kunde Danny åka ur let´s dance igår när Karl-Petter var mycket sämre? Jag vet att folk till stor del röstar på personen men det är inte rättvist nu. Han var bra i början men nu är han inte det längre. Och spelar ingen roll hur charmig han är. Danny var bra mycket bättre!! Skärpning! Kommer inte Tina och Tony till finalen nästa vecka ska jag bojkotta det där för evigt tror jag. För dom är i en klass för sig. Dit hör inte grisbonden. Så det så!

Today is the day! Längtar tills klockan blir efter två så jag får åka iväg till Tibro! Ska bli så ruskigt skoj så ojoj! Men innan dess ska jag försöka få i mig lite mat och dessutom köra några maskiner tvätt. Resten får karln ta hand om när han kommer hem. Skulle visst byta däck på en lastbil idag.

Det är så skönt att gå och lägga sig tidigt. Blev nog runt 11 igår. Men då vaknar jag ju innan 7 på morgonen med. Och det är inte riktigt lika trevligt. Men jag behöver bara runt 7 timmar och sen kan jag inte sova mer. Jaja... Snart är man tillbax på jobbet igen så då blir kanske saker o ting som vanligt. Måste bara vara uppmärksam med att tänka på vad jag äter. Annars kommer det gå illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0