Vad är dålig lön?

Precis ätit. Tyvärr smakar maten lika illa idag som den gjorde igår. Men men, man äter ju inte lika mycket i alla fall. Bara för att kroppen ska klara sig.

Fick lönelappen idag. Ska inte klaga för jag får mer än många andra men hade en sjukvecka så det drog ner det lite. Kommer ha en sjukvecka på nästa lön med. Damn. Nu får jag inte vara sjuk något mer. Nu får det vara slut.

Blir ingen dans idag. Kroppen är upplagd för vila. Funderar på tal om lathet om att dra med Sonny på viktklubben. Jag lär ju få betala men det nog värt. Vi behöver båda två gå den vägen. Känner så för att gå och träna. Men det svåraste är ju att gå utanför ytterdörren. Tänker på det varenda dag. Längtar nästan. Men så...ja jag vet inte. Dåligt är det iaf. Nästan så man skäms!

Nu ska jag prata med mamma på msn lite grann. Sen blir det duschen som jag skulle tagit tidigare och tv en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0