Blev en valborg utan eld

Blev en himla bra dag igår. Åkte med darlingen i lastbilen igår. Gick upp redan kl 03 för att duscha och göra mig iordning. Kanske var duschen till lite för att vakna med...hehe. Åkte vid 03.30 för att han skulle kunna vara startklar i lastbilen vid 04.

Bar iväg till Gbg och jag måste väl erkänna att jag somnade en sväng där. Sov dock inte lika länge som jag brukar..hehe.. Dessutom var det den enda tuppluren jag tog på hela dagen *stolt* Brukar kunna slumra till ganska många gånger när jag åker med han annars.

Blev en hel del olika lossningar och lastningar runtom Gbg, sen Lilla Edet och sist Båberg. Sen äntligen, efter mycket väntande i båberg kom vi äntligen hem. Var hemma runt 18 så blev en väldigt lång dag. Blev lite mat, lite tv, lite bus med djuren och sen gick vi och la oss. Tror vi båda sov en stund i soffan innan dess. Så blev ingen majbrasa igår. Vi funderade på om vi skulle åkt till Skultorp men varken jag eller karln orkade.

Idag vaknade vi glada och utvilade. Åt en härlig frukost tillsammans och nu får vi se vad dagen har att erbjuda. Sonny ska iväg och jobba kl 22 ikväll igen och är väl hemma vid 8-9 imorgon. Frå se om jag åker med eller om jag stannar hemma.

Kommentarer
Postat av: m a g g a n -leos mamma

Hej! Nej, det är ju som sagt inte en diet för alla. :) Men 2.5 kg är ju riktigt bra! *avis* Hoppas du hittar ngn annan som passar dej/er bättre ! =)

2008-05-01 @ 11:33:55
URL: http://livetsbravader.blogg.se
Postat av: Nene

Svar: Åh, vad glad jag blir ^^

2008-05-01 @ 12:41:40
URL: http://photobynene.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0