Long time no seen

Long time no seen. Ja det är väl så det är antar jag. Det har väl inte varit full rulle direkt men är inte så mycket vid datorn nu för tiden så blir inte heller så mycket blogg.

I onsdags var det iaf dans som vanligt. Näst sista gången nu. Ojoj...det går fort ju. Längtar tills på onsdag faktiskt. Redan. Vi skulle göra köttfärslimpa då med. Blev sent och jag hann inte äta, så tvingade karln att vänta med att äta så vi kunde äta tillsammans sen när jag kom hem efter dansen. O så blev det :) Lite sent men bättre sent än aldrig.

Igår blev det inte många knop. Va himla seg och inte alls på humör. Åkte iaf en sväng till morfar då han fyllde år. Firade lite, visade att jag inte hade glömt han. Var trevligt minsann. Han är en jäkel på att baka så var massa goda saker att äta.

Idag skulle vi åkt och pratat med facket i Gbg men blir inget. Blir tydligen nästa vecka istället. Men vi åker ner ändå. Skönt att bara komma iväg. Karln ska ju ändå jobba imorgon och jag har ju fixat så vi kan låna syrrans lägenhet. Kan vi äta på Jensen´s med, inte så dyrt om man går dit på lunchen så det måste vi ju göra. Har även fixat så bror kommer hit och ger kaninerna hö och så några gånger. Dom äter ju inte lite hö direkt. 
 
Nu måste jag fixa deras burar så allt är klart tills karln kommer hem. Måste va i Gbg vid 12, sen åker syrran.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0