Ovanligt trött o seg

Skulle skrivit en blogg igår men orkade helt enkelt. Var och handlade lite och kollade lite i olika affärer på fm. Både jag och karln var ju lediga samtidigt för en gångs skull. Åkte hem och gjorde lite mat o kollade på tv. Vet inte var det var med oss men var sådär oerhört sega. Dansade på kvällen som vanligt på måndagar. Tränade på uppvisningen vi ska ha på nationaldagaen bla. Sen blev det inte mer. Jag kom hem och var trött som jag vet inte vad. Åt lite grann och stupade i säng. Helt sjukt, vet inte vad det är med mig.

Har sovit länge idag med. Säger inget om det för det är verkligen jätteskönt. Blir lugnt idag med. Bara fixa lite här hemma. Det är allt.

Nä nu ska jag äta lite grann...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0