Packa

Sover inte riktigt som jag ska. Men låg iaf i sängen till kl 14 så får väl va nöjd med det. Ungefär då kom karln hem efter att ha tvättat bilen. Så nu är den fin igen. Va typ gul efter all pollen o shit.

Idag ska inte jag göra någonting. Bara va. Ska se till att packa inför helgen bara. Sen ta det lugnt. Ryggen är faktiskt lite bättre idag. Tack o lov. Får se hur den beter sig inatt, sista natten för denna veckan. Skönt, för denna veckan har varit riktigt jobbig. Fråga mig inte varför men så är det.

Nä, ska kolla lite på vad jag ska packa ner. Lika bra o börja nu annars så står jag där sent ikväll och har fortfarande inte kommit igång. Känner mig själv =)

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Tack snälla du för din röst!

Jag bidde sååå glad.



Skönt att höra att din rygg är bättre...



kramiz

2008-05-15 @ 15:57:14
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0