Nere i Götet

Blev ju inte riktigt som det var tänkt igår. Karln slutade jobba så himla sent så fanns ingen chans att vi skulle hinna ner till Gbg till kl12. Så istället fick vi vänta tills syster kom hem och så åkte vi till Skara o hämtade nyckeln istället. Gick ju det med. Stod o pratade lite med henne, sen iväg mot götet.

Blev en del affärer innan vi landade i lägenheten. Rusta för att köpa tandborstar och tandkräm - glömde ju de, hemköp och handla tandtråd och lite bröd och så slutligen nån godisaffär för att inhandla lite godis kvällen till ära. Åkte även och sköljde av bilen då fåglar älskar att bajsa på den...grr...

Skulle haft med min dator hit med men glömde såklart den hemma i hallen. Men som tur var så hade syster lämnat sin här så jag lånar den lite. Så det blev lite dator och lite tv igår kväll innan karln gick o la sig. Jag satt o pratade på msn mest hela kvällen tills jag kände mig så trött så jag oxå gick o la mig. Eller, va trött jättetidigt. Men vill inte vakna kl 4 på morgonen så försökte hålla mig vaken.

Vaknade till när Sonny gick upp, va ju tvungen att låsa dörren efter han. Men sen gick jag o la mig igen. Vaknade vid 8.30 eller nåt sånt. Lite lagom måste jag ju säga. Nu har jag bäddat sängen, plockat undan lite och sådär. Får väl ta mig i kragen och gå ut en sväng. Kan ju inte sitta här inne när det är så fint väder ute. Får väl gå och titta på Östra sjukhuset. Haha...det är ju typ granne med syster. Nä, får väl gå och kolla lite. Finns lite gräsmatta iaf så kan ju sätta mig där en stund.

Sen när Sonny slutar jobba så blir det att göra iordning oss och så snabbt iväg till Skövde för kalas. Ska fira både min syster som fyller år idag - GRATTIS SYSTER - och min bror som fyller om 3 dagar. Ska bli trevligt minsann. Hoppas bara Sonny slutar i tid.

Nä, nu ska jag göra mig iordning lite grann o gå ut och sätta mig.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack ,vad snällt!

2008-05-24 @ 14:17:32
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Hoppas att du hade en härlig dag i Götet.!

(Min lillasyster fyllde år i går, så vi har båda systrarnas födelsedag nära...)

fniss



Hörrö, jag behöver hjälp!

Ska jag ha en chans att komma vidare behöver jag din hjälp.

Rösta på mig här, snälla du!

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1889783

Kramiz

2008-05-26 @ 07:18:07
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0