Nya skor

Så har jag iaf hittat ett par skor jag ska ha imorgon. Det är bra med köp 3 betala för 2. Hittar sällan skor men idag gjorde jag. Nu är mitt enda problem en tröja jag kan ha över klänningen då den är ärmslös och mina armar inte är dom vackraste. Men har inte hittat nån så jag vet inte. Skulle vilja ha en svart, men men. Har ju bara den bruna tröjan ju. Suck...aja... får gå med vad som. Här är iaf skorna jag köpte. Tänkte om jag tar den röda klänningen och dom röda skorna och så ett par svara strumpbyxor. Ja, så får det nog bli =)

     

Fan oxå! Hade med kaninerna ute när vi kollade på när avdelningen spelade fotboll. Aco är jätterädd och jättenervös för allting så när jag försökte lyfta upp henne så rev hon till mig. Rakt över bröstkorgen. Så imorgon när jag har min klänning kommer jag ha 3 väldigt fina sträck över. Suck... Men vad ska jag göra?? Finns ju inget jag kan göra ju. Så tråkigt. Men men.. bara le o se glad ut. Men kommer se för jävligt ut =(

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Attans, snacka om osis. Men lite smink kan kanske dölja det värsta....

:-)

kramiz

2008-05-31 @ 10:30:41
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0