Älgar o 50-årsdagar :)

Så var man hemma igen från jobbet. En dag kvar sen är det helg. Skönt! Då ska jag och darling mysa massor!

Idag (eftersom det är efter 12) så fyller mamma 50år. Grattis mamma! Ska dit imorgon innan jobbet och äta lite smörgåstårta. Är lite sugen på att åka dit nu...haha. Men då missar jag smörgåstårtan eftersom syrran kommer med dom imorgon fm. Så får helt enkelt vänta. Men längtar redan!

Igår när jag åkte hem så såg jag ett rådjur. Han stod i en backe vid vägen och tittade på mig när jag åkte förbi. Idag när jag åkte hem lufsade en älg över vägen. Alltså, det är inget jag vill krocka med men jag blir ändå farcinerad. Alltså, dom är så himla mäktiga. Synd den inte stannade kvar i kanten o att jag hade haft en superkamera för jag hade velat fota den.
Ska gå o lägga mig nu tror jag minsann. Ska ju nämligen upp lite tidigare imorgon än vad jag gått upp resten av dagarna denna vecka..hehe!

Älskar dig baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0