Anfalleri, anfallera

Jaha, vilken spännande dag. Vaknade i morse av ett gallstensanfall. Väckte karln och han fick hämta alvedon och vatten åt mig. Sen låg han och masserade, värmde och gjorde allt för att underlätta. Inget gnäll om att han blivit väckt, inget gnäll om att massera eller att jag höll han vaken. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga men han är verkligen min ängel. Låg där vaken med mig tills jag själv somnade igen. Så underbar han är!

Sen var vi inne i stan, var tvungen att köpa mer alvedon och så blev det lite mat. Har haft känningar efter anfallet hela dagen så började inte förän kl 18 idag. Skönt faktiskt. Då hann vi äta middag tillsammans och han åkte samtidigt som mig hem till Gbg.

På jobbet hade jag det ganska jobbigt med min högersida i flera timmar men efter jag ätit lite så blev det bättre. Nu är det sängen som gäller. Orkade inte sitta i soffan så tog med datorn in i sängen idag. Skönt att sitta uppkrupen under täcket.

5v inkl denna vecka kvar att jobba fram tills jul. Sen är det en ganska så lång ledighet. Synd det inte bara var 5 dar...

Kommentarer
Postat av: Karl

Så lite så underbar.

Du är min ängel så därför vårdar jag dig ömt.



Tack för en underbar helg. Du är det bästa som hänt mig.

Kyss <3

2008-11-18 @ 17:57:01
URL: http://sonnystankar.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Ajdå, hoppas att du är bättre nu...

2008-11-20 @ 06:50:30
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0