Gall-helvetet!

Nu är jag uppriktigt sagt riktigt jävla trött på det här. Hela jävla helgen har den förstört för mig. Vad är det jag pratar om då? Jo, dessa anfall som verkar vilja komma dagligen nu för tiden. Skulle åka o kolla på lite saker igår, men när jag får ont så kan jag inte gå så inne på ikea blev det en kort sväng. Väl hemma fortsatte det. I natt har jag fått 3 anfall som har känts på 3 olika ställen. Inga monsteranfall men va fan, de är lika jobbiga för det. Bara att dom håller på kanske en halvtimma istället för flera timmar. Känner av det nu med. Har jag inga "riktiga" anfall så ligger de där o moler hela tiden. Det hämmar mig och jag kan inte göra vad jag vill. Lättast är att sitta still eller ligga ner. Men HUR KUL ÄR DET HELA JÄVLA TIDEN??? Ska kolla med chefen om jag kan gå till företagssjukan o de kan skicka nån remiss någonstans eller så. För ska detta eskalera som det gjort denna veckan har jag snart inget liv kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0