Känner mig som en hypokondriker

Jaha, då har man jobbar sin första kväll på jobbet. Ingen höjdare kan jag säga. De lååånga dagarna gör att kroppen säger ifrån rejält. Värst är väl ryggen för de sista två timmarna trodde jag den skulle gå av. Tänk då hur det ska bli de här 3-4 mån som är kvar :S Är ärligt talat orolig. Bara hoppas att ryggen stärks men tror jag inte då det är exakt samma jobb som förut, bara andra tider. Men får se hur det fungerar. Annars ska jag försöka bli sjukskriven 25% så jag slipper sista passet varje dag. Det skulle göra en enorm skillnad.

Tog mina järntabletter men vet inte hur lång tid det tar innan jag känner någon skillnad. Är fortfarande trött, trött, trött. Inte kunde jag sova i natt heller vilket gör att jag är ännu tröttare idag.

Imorgon är det iaf ultraljud, något bra iaf. Om det inte visar sig att något är fel...det är man ju helt klart orolig för.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, vad spännande med ultraljud. Det är ju då det liksom blir på riktigt!

:-)

2008-11-05 @ 06:56:14
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0