Onsdag helt enkelt

Tänkte jag skulle hinna skriva nåt här innan jag sticker. Känner mig lite sen men eftersom jag känner att jag inte har något att gå upp till så går jag inte upp förän efter 12. Det är ju egentligen helt vansinnigt men det är så mycket nu som går runt i huvudet så jag låter det va så. Håller på och gör mat nu så jag kan ta med till jobbet. Får väl äta både lunchen och middagen där idag. Hinner nämligen inte äta hemma.

När maten är klar sticker jag in till Skövde o hämtar korten till mammas album och sen om tiden finns så tänkte jag svänga förbi försäkringskassan och hämta lite papper. Sen blir det jobbet som vanligt. Förhoppningsvis kan jag vara där lite tidigare så jag hittar en parkeringsplats med det samma o hinner äta.

Någon som frågade om jag känt några sparkar än och nej, det har jag inte. Men det borde väl komma inom de närmsta veckorna. Får man se om man fattar vad det är som händer.

Idag blir det föresten ugnsstekt falukorv och hemmagjort mos. Har ansträngt mig ordentligt idag...hehe
Åter till köket...ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Det kommer nog att komma ska du se, inge kul bara att vakna mitt i natten när dom sparkar en rakt på revbenen. Men det är en skön känsla när man lägger sig ner och det börjas leva om med armar&ben :)

2008-11-12 @ 23:54:48
URL: http://mammajessica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0