Tid

Ja jag fick en tid till ultraljud av galla, njurar och lever med posten idag. Blir redan i början av nästa vecka så det är bra det. Men ju mer jag tänker på det desto mer tror jag att det inte kommer visa något. Att det är något annat. Men men, ska ju till läkaren på mvc i mitten av december så får väl fortsätta utredningen då isf.

Nu är snart min maskin med tvätt klar så då är det väl bara att fixa den. Skulle fixa så mycket idag tänkte jag men snurrar ju så jag vet inte vad i skallen idag så får snällt låta bli.


Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det inte är nåt annat allvarligt och att de kan få bot på det. krya på dig //Linda

2008-11-28 @ 20:08:58
URL: http://lindalake-wallberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0